Escudella de carbassa amb xoriço i girella; amanida de carxofes, cremós de formatge i truita fumada de la Noguera; espatlla de Xisqueta; i mostillo amb ratafia són els plats que componen el menú pallarès “A bocafosant” que oferirà la Llotja de Lleida els propers divendres i dissabte, 26 i 27 de març, a partir de les 21.30 hores, coincidint amb les representacions de Pedra de Tartera, obra de Maria Barbal ambientada al Pallars.
El públic en general pot accedir a aquest menú de paisatge del xef Marcel Roig , a partir de les 21.30 hores, per un preu de 27 euros, amb reserva prèvia (973 22 11 55 carles@pc-lleida.com).
El público en general puede acceder a este menú de paisaje del chef Marcel Rojo, a partir de las 21.30 horas, por un precio de 27 euros, con reserva previa (973 22 11 55 carles@pc-lleida.com).


Més de 40 referències de 21 cellers de la DO Penedès seran les protagonistes de La Nit dels Xarel·los
El 17 de juny se celebrarà la 14a edició d’aquest esdeveniment que marca l’inici de l’estiu al calendari vitivinícola del Penedès El restaurant El Gat