Els formatges amb Marca Q es comercialitzen per peces senceres, que poden ser tallades en els establiments de venda. S’expedeixen amb el distintiu de la Marca Q i el nom de l’entitat de control.
Els tipus de formatges emprats per aquesta marca són: formatge fresc (salat o sense sal) i madurat.
En l’elaboració dels diferents tipus es poden utilitzar les matèries primeres següents: llet de vaca pasteuritzada. La llet ha de ser recollida diàriament, quall animal, ferments làctics, clorur de sodi, llet en pols (màx. 2%, i només en els formatges frescos).
Los tipos de quesos empleados por esta marca son: queso fresco (salado o sin sal) y madurado.
En la elaboración de los diferentes tipos se pueden utilizar las materias primeras siguientes: leche de vaca pasteurizada. La leche tiene que ser recogida diariamente, cuajo animal, fermentos lácteos, cloruro de sodio, leche en polvo (máx. 2%, y sólo en los quesos frescos).


Tast de macabeus i garnatxes de Costers del Segre amb David Seijas a la BWW
Homenatge al patrimoni vitivinícola amb vins de vuit cellers de la denominació d’origen lleidatana La Denominació d’Origen Costers del Segre ha tancat aquest dimecres, dia 5 febrer,