Els cuiners, al Fruit Fusión de MadridLos cocineros, al Fruit Fusión de Madrid

Comparteix:

Como Pomona

Como Pomona

Els cuiners desembarcaran aquest any en la segona edició de Fruit Fusión de Madrid, els dies 20, 21 i 22 d’octubre. Així el programa del Congrés inclou la participació de reconeguts xefs internacionals com el sicilià Corrado Assenza, (Caffé Sicilia) i la mexicana Rita Sánchez, (La Taquería del Alamillo). El cartell de cuiners es completa amb Carmelo Bosque (Restaurant Lillas Pastia), Fernando del Cerro (Restaurant Casa José), Jesús González Conejero (Restaurant La Cabaña), Francis Paniego (Restaurant Portal de Echaurren), Marcelo Tejedor (Restaurante Casa Marcelo), o David Yarnoz (Restaurante El Molino de Urdániz). Per segon any consecutiu i en el marc de Fruit Attraction, Fira Professional del Sector Hortofructícola, IFEMA i FEPEX organitzen, en col·laboració amb Madridfusión i el Ministerio de Medio Ambiente y Medio Rural y Marino, el II Congrés Gastronómic de Fruites i Hortalisses pel canal Horeca, Fruit Fusión 2010, que es consolida com activitat paral·lela a la fira.
Fruit Fusión serà de nuo un espai per a la divulgació e interpretació dels millors productes de l’horta al servei de la cuina i plataforma única de promoció per incentivar el consum de fruites i hortalisses al canal Horeca.Los cocineros desembarcan este año en la segunda edición de Fruit Fusión de Madrid, los días 20, 21 y 22 de octubre. Así, el programa del Congreso incluye la participación de reconocidos chefs internacionales como el siciliano Corrado Assenza, (Caffé Sicilia) y la mexicana Rita Sánchez, (La Taquería del Alamillo). El cartel de cocineros se completa con Carmelo Bosque (Restaurante Lillas Pastia), Fernando del Cerro (Restaurante Casa José), Jesús González Conejero (Restaurante La Cabaña), Francis Paniego (Restaurante Portal de Echaurren), Marcelo Tejedor (Restaurante Casa Marcelo), o David Yarnoz (Restaurante El Molino de Urdániz). Por segundo año consecutivo y en el marco de Fruit Attraction, Fira Professional del Sector Hortofructícola, IFEMA y FEPEX organizan, en colaboración con Madridfusión y el Ministerio de Medio Ambiente y Medio Rural y Marino, el II Congreso Gastronómico de Frutas y Verduras por el canal Horeca, Fruit Fusión 2010, que se consolida como actividad paralela a la feria.
Fruit Fusión será de nuevo un espacio para la divulgación e interpretación de los mejores productos de la huerta al servicio de la cocina y plataforma única de promoción para incentivar el consumo de frutas y verduras al canal Horeca.

Comparteix:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Articles Relacionats