L’associació lleidatana All Cuiners ha organitzat un concurs de cuina amb producte de Lleida dedicat al xef Santi Santamaria el proper diumenge, dia 2 d’octubre, coincidint amb el Saló Gastronòmic ProduQte. La data límit per presentar recepta i foto de plat és el diumenge dia 25 de setembre.
La asociación leridana All Cuiners ha organizado un concurso de cocina con producto de Lleida dedicado al chef Santi Santamaria el próximo domingo, día 2 de octubre, coincidiendo con el Salón Gastronómico ProduQte. La fecha límite para presentar receta y foto de plato es el domingo día 25 de septiembre.

Finalistes gironins de la Lliga del Porc i la Forquilla
Can Cassoles de Sempre de Llagostera; La Vall Restaurnat de Camprodon; i Can Mascort de Quart Can Cassoles de Sempre de Llagostera; La Vall Restaurnat