La botiga especialitzada en vins i licors, Vinicia, ha organitzat per aquest divendres a la tarda, una degustació gratuïta del Celler Frisach, Denominació d’Origen Terra Alta.
Aquest celler tarragoní disposa d’un total de 40 hectàrees de vinyes, principalment de garnatxa –varietat autòctona de la comarca–, que es complementen amb altres varietats de raïm foranes com són merlot, syrah, ull de llebre i samsó.
Amb Francesc Ferrer, Joan Ferrer i Antònia Llop, com a responsables, el celler està ubicat a Corbera d’Ebre i està especialitzat en vins de producció ecològica.

El mar serà el gran protagonista de la Trobada de la Gastronomia Basca que se celebrarà el 2 de juny a Getaria
Dilluns, 2 de juny, se celebrarà ‘Euskal Gastronomiaren Topaketa – Trobada de la Gastronomia Basca’, una jornada que tindrà lloc a Getaria (Guipúscoa) i que