Marc Lorés també ha estat un dels xefs de Vol. Lorés va oferir un primer menú la primera setmana d’agost i està preparat per tornar als fogons aquest diumenge, dia 30 d’agost.
El cuiner lleidatà –premi Cuina Creativa 2012 a Madrid Fusión, entre altres– treballa actualment al Boira de Girona.Marc Lorés también ha sido uno de los chefs de Vol. Lorés ofreció un primer menú la primera semana de agosto i volverà a los fogones el próximo domingo, 30 de agpsto. El cocinero leridano -premio Cocina Creativa 2012 en Madrid Fusión, entre otros- trabaja actualmente en el restaurante Boira de Gerona.

Vuit restaurants de Barcelona busquen plaça per la final de Lliga del Porc i la Forquilla
Can Luna de la Garriga acull la semifinal barcelonina aquest diumenge, dia 7 de setembre Vuit cuiners i cuineres participen aquest diumenge, dia 7 de