La Mini hamburguesa de bacallà i samfaina d’olives, i la Broqueta de bacallà amb curry verd tailandès, van ser els aperitius amb els quals els Amics del Bacallà van obrir aquest dissabte, dia 14 de desembre, el seu Sopar de Nadal.
La Coca de ceba caramel·litzada amb bacallà i mozzarela; el Llom de bacallà amb favetes i poma; el Secret ibèric amb parmentier de carabassa; i el Bescuit de pastanaga amb gelat de fruita de la passió i vainilla; com a menú de la trobada.
La Mini hamburguesa de bacalao y pisto de aceitunas, y la Brocheta de bacalao con curry verde tailandés, fueron los aperitivos con los que los Amigos del Bacalao abrieron este sábado, día 14 de diciembre, su Cena de Navidad.
La Coca de cebolla caramelizada con bacalao y mozzarela, el Lomo de bacalao con habitas y manzana, el Secreto ibérico con parmentier de calabaza, y el Bizcocho de zanahoria con helado de fruta de la pasión y vainilla; como menú del encuentro.

Gust de Lleida reivindica el vi i l’oli com a motors del territori
Jornada del Canal Comer de La Vanguardi amb la col·laboració de Gust de Lleida i la presència de cuiners, productors i professionals dels sectors del


