La Fundació Privada Barri de Pardinyes –junt amb l’Organització de Veïns (Orvepard), l’Associació de Comerciants (ACIP), el Grup de la Dona i diferents col·lectius d’immigrants– va organitzar, del 10 al 14 de desembre, els Tallers de Cuina Multicultural, al Centre Cívic.
La cuina catalana va obrir el programa en el què també van haver mostres d’Àfrica, Llatinoamèrica, Magreb o Romania.La Fundación Privada Barrio de Pardinyes -junto con la Organización de Vecinos (ORVEPARD), la Asociación de Comerciantes (ACIP), el Grupo de la Mujer y diferentes colectivos de inmigrantes- organizó, del 10 al 14 de diciembre , los Talleres de Cocina Multicultural, en el Centro Cívico.
La cocina catalana abrió el programa en el que también tuvieron muestras de África, Latinoamérica, Magreb o Rumanía.

Vuit restaurants de Barcelona busquen plaça per la final de Lliga del Porc i la Forquilla
Can Luna de la Garriga acull la semifinal barcelonina aquest diumenge, dia 7 de setembre Vuit cuiners i cuineres participen aquest diumenge, dia 7 de