La Llotja de Lleida ha programat un nou menú temàtic per aquest dissabte, dia 2 d’abril, coincidint amb l’actuació de Sergio Dalma. El sopar se servirà a les 22.30 hores i consta d’amanida de favetes amb bacallà confitat, botifarra d’ou i vinagreta de tomàquet i oli; crema de carbassó amb calamars, cansalada viada, pinyons i poma de Lleida; gall de platja amb calçots i romesco; i bunyols de quaresma farcits de crema d’ametlla i xocolata Brescó. Amb vins, agua i el cafè per només 27 euros IVA inclòs.
La Llotja de Lleida ha programado un nuevo menú temático para este sábado, día 2 de abril, coincidiendo con la actuación de Sergio Dalma. La cena se servirá a las 22.30 horas y consta de ensalada de habitas con bacalao confitado, butifarra de huevo y vinagreta de tomate y aceite; crema de calabacín con calamares, panceta, piñones y manzana de Lleida; gallo de playa con calçots y romesco, y buñuelos de cuaresma rellenos de crema de almendra y chocolate Brescó. Con vinos, agua y café por sólo 27 euros IVA incluido.

Lluís Ariño del bar de la Fecoll recapta 720 euros per la recerca contra el càncer
Lleida es bolca amb la Forquilla Solidària amb esmorzars a cinc establiments aquest cap de setmana Lluís Ariño del Gastroespai de la Fecoll ha recaptat


