Mas Blanch i Jové i el seu distribuïdor Casa Badio van presentar a l’hostaleria de Lleida els seus nous vins Saó Blanc Macabeo, Abrivat i Expresiu en una jornada de portes obertes al Celler de la Pobla de Cérvoles el passat dilluns dia 6 d’abril. Després del tast, la família del celler va oferir un dinar per al prop d’un centenar de restauradors que van participar en un àpat amb calçots i graellades de porc senglar, llonganissa i corder.
Mas Blanch i Jové y su distribuidor Casa Badio presentaron a la hostelería de Lleida sus nuevos vinos Saó Blanc Macabeo, Abrivat i Expresiu en una jornada de puertas abiertas en la Bodega de la Pobla de Cérvoles el pasado lunes día 6 de abril. Después de la cata, la familia de la bodega ofreció una comida para el casi centenar de restauradores que participaron en una comida con «calçots» y parrilladas de jabalí, longaniza y cordero.

Cuina d’aprofitament dolça marroquí amb Chaimaa Arjam
L’Obrador Arenas ha protagonitzat avui dimecres, 23 de setembre, una nova sessió dels Tallers de Cuina Dolça d’Aprofitament de la campanya «la resta que suma


