Mones per a tots els gustos i butxaquesMonas para todos los gustos y bolsillos

Comparteix:

Como Pomona

Como Pomona

Pastissers i forners ofereixen aquests dies mones per a tots els gustos i butxaques per tal de conmemorar la gastronòmica tradició de menjar el pastis i l’ou de xocolata com a celebració de la Pascua. Un simbolisme heretat de la celebració pagana de la Primavera també celebrada amb un ou com a símbol de fertilitat.
Entre les curiositats d’aquest any, Josep Ramon Cases, professor i propietari del Taller Disseny i Sucre d’Alcarràs, ha apostat per uns artesans Àngels i Dimonis en xocolata blanca així com per la popular Jirafa Palmira. Pasteleros y panaderos ofrecen estos días monas para todos los gustos y bolsillos para conmemorar la gastronómica tradición de comer el pastel huevo de chocolate como celebración de la Pascua. Un simbolismo heredado de la celebración pagana de la Primavera también celebrada con un huevo como símbolo de fertilidad.
Entre las curiosidades de este año, José Ramón Casas, profesor y propietario del Taller Diseño y Sucre de Alcarràs, ha apostado por unos artesanos Ángeles y Demonios en chocolate blanco así como por la popular Jirafa Palmira.

Comparteix:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Articles Relacionats