Mari Baena, amb les seves galetes farcides de crema, va ser la guanyadora del Concurs de Postres Fregides que va organitzar el Grup de dones de l’Organització Veïnal de Pardinyes (Orvepard) el passat dimecres, dia 11 de març. Mari Luz Pernia i Pilar Grau van ser les segona i tercera classificades amb els rotllets farcits de cacau i plàtan, i la mel sobre “hojuelas”, respectivament.
Rafa Gimena (Como Pomona), Montse Aragón i Maria Elena Artal, presidenta del Grup de Dones, van formar el jurat d’aquesta dolça competició que també va comptar amb especialitats tradicionals com la llet fregida, els canutets farcits de crema i nata, o les rosquilles.

Família Torres llança la desena anyada de Purgatori, que incorpora per primera vegada la varietat ancestral gonfaus
El nou cupatge de Purgatori 2022 és una proposta única i diferenciadora i respon a la necessitat d’adaptar-se al canvi climàtic Família Torres presenta Purgatori