Un grup de membres del Col·legi de Periodistes de Lleida, familiars i amics van visitar aquest dissabte, dia 15 de març, el celler Vinya Els Vilars d’Arbeca. Durant la visita a les instal·lacions i posterior tasts de vins, els periodistes van poder conèixer de primera mà el concepte d’uns vins de “terroir” elaborats amb merlot i syrah.
Un grupo de miembros del Colegio de Periodistas de Lleida, familiares y amigos visitaron este sábado, día 15 de marzo, la bodega Vinya Els Vilars de Arbeca. Durante la visita a las instalaciones y posterior degustación de vinos, los periodistas pudieron conocer de primera mano el concepto de unos vinos de “terroir” elaborados con merlot y syrah.

Tastavins de Juneda oferirà 120 referències de vi i 45 de menjar
Concurs de Tast a cegues per parelles i Jornada “Un món de bombolles” La fira Tastavins de Juneda ampliarà la seva oferta amb més de