Sopeta d’ametlles amb perles de meló i cruixent de pernil; raviolis de cua de toro amb salsa de verduretes; bacallà a la madrilenya; torrada de Santa Teresa amb gelat de llet merengada; i sopeta de xocolata, van ser els plats amb què la Llotja de Lleida va configurar el menú “A pie de tu ventana”, el dissabte dia 9 d’abril, amb motiu de la zarzuela La Revoltosa.
Sopita de almendras con perlas de melón y crujiente de jamón; raviolis de rabo de toro con salsa de verduritas, bacalao a la madrileña, torrija con helado de leche merengada, y sopita de chocolate, fueron los platos con los que la Llotja de Lleida configuró el menú “A pie de tu ventana”, el sábado día 9 de abril, con motivo de la zarzuela la Revoltosa.

Tast del jurat del IV Concurs de Vins de la DO Costers del Segre amb 30 sommeliers
Els professionals avaluen 140 vins blancs, rosats, negres i escumosos de 26 cellers lleidatans L’aula taller de la Seu Vella acull aquest matí de dilluns,


