Els capons amb Marca Q provenen d’estirps seleccionades de creixement lent. La castració d’aquests animals es realitza exclusivament de forma quirúrgica. Pel que fa a la recria, aquesta es fa en locals tancats amb parc adossat. La densitat en els locals no pot superar els 4 animals per m2 de superfície interior.
Los capones con Marca Q provienen de estirpes seleccionadas de crecimiento lento. La castración de estos animales se realiza exclusivamente de forma quirúrgica. En cuanto a la recria, ésta se hace en locales cerrados con parque adosado. La densidad en los locales no puede superar los 4 animales por m2 de superficie interior.

L’Associació Catalana de l’Esmorzar de Forquilla es presenta a la demarcació de Tarragona
L’acte, celebrat a la Fonda Montserrat de Cambrils, ha comptat amb la participació del president de l’entitat, Albert Molins, representants de l’ACEF, autoritats, agents del sector


