El Celler La Gravera d’Alfarràs, amb DO Costers del Segre, va celebrar ahir l’arribada de la primavera amb amics i clients amb una jornada de portes obertes del celler i una calçotada. Els vins Onra i Molta Onra del celler lleidatà van ser els protagonistes de la trobada gastronòmica i social.
La Bodega La Gravera de Alfarràs, con DO Costers del Segre, celebró ayer la llegada de la primavera con amigos y clientes con una jornada de puertas abiertas de la bodega y una calçotada. Los vinos Onra y Mucha Onra de la bodega leridana fueron los protagonistas del encuentro gastronómico y social.

The Champions Burger vol superar a Lleida els 150.000 visitants del 2025
Arrenca la ruta The Big Game, inspirada en l’estètica del futbol americà The Champions Burger va arrencar a Lleida ahir dimecres, dia 5 d’agost, amb


