Andreu Llargués, reconegut Flequer Mundial del 2012Andreu Llargués, reconocido Panadero Mundial de 2012

Comparteix:

Picture of Como Pomona

Como Pomona

El flequer Andreu Llargués, va rebre el passat dia 17 de setembre a Munich, el lliurament de la distinció com a Flequer Mundial de l’any 2012, que atorga la Unió Internacional de la Fleca i la Fleca Pastisseria (UIB). Llargués, president del Gremi de Flequers de la Província de Barcelona, rep aquest títol en reconeixement a la seva tasca en defensa de l’ofici de forner.
L’acte va tenir lloc en el marc de la fira IBA, la major del sector i que se celebrà en l’esmentada ciutat alemanya, entre el 16 i el 19 de setembre, i que aplega prop de 80.000 forners de més de 150 països.
Aquesta distinció fou creada fa dos anys a Lucerna (Suïssa), per tal de distingir anualment un forner excel·lent, a nivell mundial, entre els presidents dels gremis dels països participants.El panadero Andreu Llargués, recibió el pasado día 17 de septiembre en Munich, la entrega de la distinción como Panadero Mundial del año 2012, que otorga la Unión Internacional de la Panadería y la Panadería Pastelería (UIB). Llargués, presidente del Gremio de Panaderos de la Provincia de Barcelona, recibe este título en reconocimiento a su labor en defensa del oficio de panadero.
El acto tuvo lugar en el marco de la feria IBA, la mayor del sector y que se celebró en dicha ciudad alemana, entre el 16 y el 19 de septiembre, y que reúne cerca de 80.000 panaderos de más de 150 países .
Esta distinción fue creada hace dos años en Lucerna (Suiza), para distinguir anualmente un panadero excelente, a nivel mundial, entre los presidentes de los gremios de los países participantes.

Comparteix:

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Articles Relacionats