El conegut celler Terras Gaudas ha organitzat una exposició a Vigo de més de 1.600 cartells de 58 països diferents presentats al 9è Concurs de Cartellisme Publicitari Francisco Mantecón. Un concurs que convoca aquest celler en què el tema recomanat és el vi i la imatge corporativa d’aquesta empresa.
La conocido bodega Terras Gaudas ha organizado una exposición en Vigo de más de 1.600 carteles de 58 países diferentes presentados al 9º Concurso de Cartellisme Publicitario Francisco Mantecón. Un concurso que convoca esta bodega en que el tema recomendado es el vino y la imagen corporativa de esta empresa.

La cuina de Xixo Castaño, en Raimat Natura
El centre d’interpretació de Raimat Natura (vinyes de Raimat, Lleida) es converteix en un restaurant incomparable per a les nits d’estiu. Un lloc inoblidable on sopar sota