La Fundació Renal Jaume Arnó i el restaurant Cassia van congregar aquest mes de desembre un total de 67 persones al voltant d’un taller de cuina i salut dirigit a persones amb malalties de ronyó. Mateu Blanch, cap de cuina del Restaurant Cassia i president d’ALL Cuiners (Associació Lleidatana de Cuiners); Josep Maria Gutiérrez, Infermer del servei de Nefrologia de l’Hospital Arnau de Vilanova i professor de la Facultat d’Infermeria de la UdL; i Gina Neach Trepat, coordinadora de dietètica i nutrició d’Ekke, van ser els mestres de cerimònies.
La Fundación Renal Jaume Arnó y el restaurante Cassia congregaron este mes de diciembre a un total de 67 personas alrededor de un taller de cocina y salud dirigido a personas con enfermedades de riñón. Mateo Blanch, jefe de cocina del Restaurante Cassia y presidente de ALL Cuiners (Asociación Leridana de Cocineros), Josep Maria Gutiérrez, Enfermero del servicio de Nefrología del Hospital Arnau de Vilanova y profesor de la Facultad de Enfermería de la UdL; y Gina Neach Trepat, coordinadora de dietética y nutrición de Ekke, fueron los maestros de ceremonias.

La cuina de Xixo Castaño, en Raimat Natura
El centre d’interpretació de Raimat Natura (vinyes de Raimat, Lleida) es converteix en un restaurant incomparable per a les nits d’estiu. Un lloc inoblidable on sopar sota