L’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida va acollir un centenar de professional del sector de la pastisseria i postres de restaurant, en una demostració que Cacao Barry i Dalpi el passat dimarts, 25 d’octubre. Els alumnes del cicle de forneria, pastisseria i confiteria van col·laborar en aquesta jornada on es van preparar diferents receptes de pastisseria amb xocolata i bombons amb el mestre pastisser Daniel Àlvarez.
La Escuela de Hostelería y Turismo de Lleida acogió un centenar de profesional del sector de la pastelería y postres de restaurante, en una demostración de que Cacao Barry y DALP el pasado martes, 25 de octubre. Los alumnos del ciclo de panadería, pastelería y confitería colaboraron en esta jornada donde se prepararon diferentes recetas de pastelería con chocolate y bombones con el maestro pastelero Daniel Álvarez.

Obre les portes ‘Voravista’, local de cafè d’especialitat amb toc barista
Situada al número 36 del carrer Balmes, la cafeteria compta amb obrador propi i saló privat, i acollirà sessions de coffee party i Dj´s La


