El Restaurant El Dien de Vallfogona de Balaguer acollirà, fins al dia 6 de març, l’exposició del pintor cubà Joanicot. La galeria Rodsevi de Lleida ha seleccionat per la mostra una desena de paisatges cubans.
El Restaurante El Dien de Vallfogona de Balaguer acogerá, hasta el día 6 de marzo, la exposición del pintor cubano Joanicot. La galería Rodsevi de Lleida ha seleccionado para la muestra una decena de paisajes cubanos.

Família Torres llança la desena anyada de Purgatori, que incorpora per primera vegada la varietat ancestral gonfaus
El nou cupatge de Purgatori 2022 és una proposta única i diferenciadora i respon a la necessitat d’adaptar-se al canvi climàtic Família Torres presenta Purgatori