Les cassoles de tros i les paelles van ser els plats protagonistes de la Festa de les Cassoles que la localitat de Térmens celebra cada any durant les festes patronals d’hivern de Sant Sebastià. Més 1.000 persones es van donar cita el dissabte per cuinar 28 cassoles que van ser degustades amb posterioritat al poliesportiu.
Las «cassoles de tros» y les paellas fueron los platos protagonistas de la Festa de les Cassoles que la localidad de Térmens celebra cada año durante las fiestas patronales de invierno de San Sebastián. Más 1.000 personas se dieron cita el sábado para cocinar 28 cazuelas que fueron degustadas con posterioridad al polideportivo.

Gust de Lleida reivindica el vi i l’oli com a motors del territori
Jornada del Canal Comer de La Vanguardi amb la col·laboració de Gust de Lleida i la presència de cuiners, productors i professionals dels sectors del


