FòrumVic va acollir, aquesta setmana, l´assemblea de l’Institut Català de la Cuina, on s’ha aprovat la celebració, el proper any 2008, del III Congrés Català de la Cuina, on es volen vincular tots els sectors gastronòmics del país.
FòrumVic acogió, esta semana, la asamblea del Instituto Catalán de la Cocina, donde se ha aprobado la celebración, el próximo año 2008, del III Congreso Catalán de la Cocina, donde se quieren vincular todos los sectores gastronómicos del país.

Família Torres llança la desena anyada de Purgatori, que incorpora per primera vegada la varietat ancestral gonfaus
El nou cupatge de Purgatori 2022 és una proposta única i diferenciadora i respon a la necessitat d’adaptar-se al canvi climàtic Família Torres presenta Purgatori