Les conlcussions de l’estudi “Alimentació, Salut i Estils de Vida” de Jesús contreras i Mabel Gracia, fet públic al Foro Internacional de l’Alimentació a Alimentària, constaten que l’increment de l’abandonament de la tradició culinària, el consentiment amb les preferències individuals i els missatges nutricionals de difícil ciumpliment són factors determinants en l’adopció de dietes menys saludables.
Las conlcusiones del estudio “Alimentación, Salud y Estilos de Vida” de Jesús contreras y Mabel Gracia, hecho público al Foro Internacional de la Alimentación a Alimentaria, constatan que el incremento del abandono de la tradición culinaria, el consentimiento con las preferencias individuales y los mensajes nutricionales de difícil ciumplimiento son factores determinantes en la adopción de dietas menos saludables.

Un nou Aplec del Caragol de rècord que vol internacionalitzar Lleida
El menjador Gust de Lleida i la dinamització de l’Espai Lleida Turisme, noves incorporacions a la festa A més del programa general, les colles organitzen


