El públic barceloní que durant aquesta setmana s’està apropant fins el Restaurant Paradís Temporada de la Ciutat Comtal per a gaudir de la cuina del caragol, dins el programa de la Setmana Gastronòmica de l’Aplec, troba un autèntic festival caragoler assaborint un menú de degustació molt acurat. Paradís Temporada obre aquest menú amb un aperitiu amb una broqueta de caragols i allioli de codony i una torrada gratinada amb sofregit lleidatà i caragol. D’entrant, comencem amb una sopa de pa amb tomàquet amb bocinets i caragols; seguim amb arròs amb bolets i caragols i botifarra cuita amb mongetes i caragols, com a plats principals. Un sorbet de poma de Lleida clou aquest festival culinari.
La Federació de Colles de l’Aplec del Caragol de Lleida (Fecoll) tanca aquest cap de setmana a Barcelona la tercera edició d’aquestes jornades gastronòmiques dedicades al caragol que enguany també han seduït comensals per les capitals catalanes de Girona i Tarragona, així com a Madrid.
La Federación de Colles del Aplec del Caracol de Lleida (Fecoll) cierra este fin de semana en Barcelona la tercera edición de estas jornadas gastronómicas dedicadas al caracol que este año también han seducido comensales por las capitales catalanas de Girona y Tarragona, así como en Madrid.


Concert exclusiu d’Antoni Tolmos al Celler Mas Blanch i Jové
“Piano Interior: Emotional Experience” es presentarà el 7 d’octubre a les 19 hores a sala de Botes del Celler de La Pobla de Cérvoles Una