El Vendrell (Costa Daurada) finalitza, aquest cap de setmana, la I Ruta de la Tapa. La Xarxa Emprenedora de L’Eina, amb el suport del Gremi d’Hostaleria del Baix Penedès, el Centre d’Iniciatives i Turisme (CIT) i l’Ajuntament del Vendrell, han posat en marxa aquesta mostra gastronòmica que permet gaudir de les particularitats culinàries de cadascun dels 30 establiments adherits, amb una perfecta combinació d’oci i gastronomia.
Els establiments participants es distribueixen en tres recorreguts diferenciats: Ruta del centre, Ruta del tancat, i Ruta de les platges. Seguint qualsevol dels recoreguts i per un import de 2,30 euros, els participants poden degustar la tapa més característica de cadascun dels establiments i acompanyar-la amb una cervesa.

Exhibició de cocteleria i cuina amb José Person i Jesús Gimena
Black Berry i L’Espurna protagonitzen un maridatge de combinats amb cuina creativa José Person de la cocteleria Black Berry va maridar ahir al vespre, dia 23 de novembre,