Coca amb pollastre corral i peresCoca con pollo de corral y peras

Comparteix:

Como Pomona

Como Pomona

Ingredients per a 4 persones: 1/2 pollastre CUK , 1/2 ceba de Figueres tallada, 1 pastanaga tallada, sal i pebre blanc, 2 peres blanquilles pelades, 3dl de vi negre jove, 50g de sucre, 1 branqueta de canyella Per la coca: 225g de farina, 125cl d’oli d’oliva, 125cl de llet, 5g de sal, 10g de sucre.

Preparació: Posem les peres ja pelades a coure amb el vi negre, el sucre i la branqueta de canyella fins que estiguin cuites, però que no es desfacin. Retirem les peres i deixem reduir el vi. A continuació salpebrem el pollastre i el rostim en una cassola amb oli, juntament amb la ceba i la pastanaga. Quan agafi color, afegim el vi blanc i una mica de vi negre de les peres i ho deixem reduir. Quan el pollastre estigui cuit, escalopem la carn mirant que no tingui cap os ni pell
La coca: Fem un volcà amb la farina, afegim els ingredients i ho amassem sense que quedi cap grumoll. Ho coem al forn en làmines molt fines.
Per emplatar: Col·loquem les làmines de coca. Damunt posem làmines de peres i el pollastre escalopat. Ho decorem amb rodanxes de pastanaga i hi afegim una mica de suc de la mateixa cassola.

Recepta elaborada per:

Restaurant Cuvée
Av. Rovira Roure, 22-24
Tel. 973 242 404. 25006 Lleida.
www.grancuvee.comIngredientes para 4 personas: 1/2 pollo CUK , 1/2 cebolla de Figueres cortada, 1 zanahoria cortada, sal y pimienta blanca, 2 peras blanquilla peladas, 3dl de vino tinto joven, 50g de azúcar, 1 ramita de canela. Para la coca: 225g de harina, 125cl de aceite de oliva, 125cl de leche, 5g de sal, 10g de azúcar.

Preparación: Ponemos las peras ya peladas a cocer con el vino tinto, el azúcar y la ramita de canela hasta que estén cocidas, pero que no se deshagan. Retiramos las peras y dejamos reducir el vino. A continuación salpimentamos el pollo y lo asamos en una cazuela con aceite, junto con la cebolla y la zanahoria. Cuando coja color, añadimos el vino blanco y un poco de vino tinto de las peras y lo dejamos reducir. Cuando el pollo esté cocido, escalopamos la carne mirando que no tenga ningún hueso ni piel
La coca: Hacemos un volcán con la harina, añadimos los ingredientes y lo amasamos sin que quede ningún grumo. La cocemos al horno en láminas muy finas.
Para emplatar: Colocamos las láminas de coca. Encima ponemos láminas de peras y el pollo escalopado. Lo decoramos con lonchas de zanahoria y añadimos un poco de zumo de la misma cazuela.

Receta elaborada por:

Restaurante Cuvée
Av. Rovira Roure, 22-24
Tel. 973 242 404. 25006 Lleida.
www.grancuvee.com

Comparteix:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Articles Relacionats