Cassola de cabritCazuela de cabrito

Comparteix:

Como Pomona

Como Pomona

Ingredients: 1 cabrit, cansalada, espècies, safrà, julivert, ceba, fetge, ous i vinagre.

Preparació: Tallem el cabrit en quatre o cinc trossos que posarem en una cassola. Després hi afegim talls ben grossos de cansalada i ho posem al forn. Quan estigui ben daurat d’una banda, ho girarem de l’altra.Tot seguit hi afegirem unes quantes espècies, una mica de safrà, julivert, ceba, fetge i ous batuts amb vinagre. Un cop el cabrit estigui cuit, el treiem del forn i amb la salsa que ha quedat de la cocció, el posem a coure a foc lent. Afegim trossos de ceba ben tallada i una mica de vinagre. Ho rectifiquem de sal i, quan la ceba estigui cuita, el plat ja està llest.

Recepta elaborada per :
Associació Gastronòmica “Lo Tall”.Ingredientes: 1 cabrito, tocino, especias, azafrán, perejil, cebolla, hígado, huevos y vinagre.

Preparación: Cortamos el cabrito en cuatro o cinco trozos que pondremos en una cazuela. Después añadimos trozos muy grandes de tocino y lo ponemos al horno. Cuando esté muy dorado por un lado, lo giraremos del otro. A continuación añadiremos unas cuantas especias, un poco de azafrán, perejil, cebolla, hígado y huevos batidos con vinagre. Una vez el cabrito esté cocido, lo sacamos del horno y con la salsa que ha quedado de la cocción, lo ponemos a cocer a fuego lento. Añadimos trozos de cebolla muy cortada y un poco de vinagre. Lo rectificamos de sal y, cuando la cebolla esté cocida, el plato ya está listo.

Receta elaborada por :
Asociación Gastronómica “Lo Tall”.

Comparteix:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Articles Relacionats