L’Associació de la Festa de Moros i Cristians de Lleida va avançar la benvinguda a la primavera el passat 17 de març, amb un calçotada popular que va comptar amb més d’un centenar de persones. L’objectiu, contribuir a la dinamització del Centre Històric, barri on s’ubica la seu de l’Associació.
La Asociación de la Fiesta de Moros y Cristianos de Lleida avanzó la bienvenida a la primavera el pasado 17 de marzo, con un calçotada popular que contó con más de un centenar de personas. El objetivo, contribuir a la dinamización del Centro Histórico, barrio donde se ubica la sede de la Asociación.

INCAVI promou una campanya de promoció a botigues especialitzades durant aquestes Festes: ‘Brinda amb vi català’
L’ Institut Català de la Vinya i el Vi (INCAVI), en col·laboració amb l’Associació de Botigues Especialitzades, impulsa una nova acció de promoció del vi


