Tastapans Atípic de Lleida (Alcalde Porqueres, 5) ofereix, els migdies, una innovadora fórmula amb bufet d’amanides, plat fort o ambdues coses per 8,20, 9 o 12 euros, respectivament. Qualsevol de les tres opcions amb el beure i les postres inclosos. Amb la Gemma Codina al menjador i el David López a la cuina, aquest cèntric i modern establiment prioritza el producte fresc i natural al bufet d’amanides amb enciams, pasta, arròs, llegums, formatges, cus cus i, fins i tot, fruita fresca com la pinya o el meló. Si ens ve de gust, també podem optar per una crema freda o calenta, segons la climatologia.
Als plats forts la graella i el forn sempre donen joc amb dos peixos (cues de rap i lluç) i dos carns a escollir (bistec de vedella i xurrasco). Com a guarnició, es pot triar l’acompanyament de qualsevol dels plats amb verdures al vapor o patates.
En los platos principales la parrilla y el horno siempre dan juego con dos pescados (colas de rape y merluza) y dos carnes a escoger (bistec de ternera y churrasco). Como guarnición, se puede elegir el acompañamiento de cualquiera de los platos con verduras al vapor o patatas.


L’excel·lència marca el rumb en el primer Cava Meeting
La D.O. CAVA ha tancat la primera edició del seu congrés internacional Cava Meeting amb un rotund èxit. S’han citat a Barcelona a alguns dels