Toni Lara i l’equip d’enologia “Ya le llamaremos SL”, va presentar un tast de vins de les denominacions d’origen Costers del Segre, Montsant i Priorat. Una vintena de persones van participar en l’activitat que va cloure amb un sopar al mateix restaurant L’Estel de la Mercè.
Toni Lara y el equipo de enología “Ya le llamaremos SL”, presentó una cata de vinos de las denominaciones de origen Costers del Segre, Montsant y Priorat. Una veintena de personas participaron en la actividad que se cerró con una cena en el mismo restaurante L’Estel de la Mercè.

La campanya ‘Gust de Lleida’, al Gastronomic Forum Barcelona
La campanya Gust de Lleida ha protagonitzat avui dilluns, dia 3 de novembre, una sessió de presentació i tast dedicada als productes lleidatans dins l’espai
								
				
								
								
								

