L’Espai Lleida a València va acollir la setmana passada la presentació de la Fira de l’Oli de les Garrigues amb l’objectiu de consolidar-se com a referent de l’oli de qualitat a l’arc mediterrani. El Patronat de Fira de les Garrigues compta amb el suport de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida.
El Espai Lleida en València acogió la semana pasada la presentación de la Feria del Aceite de Les Garrigues con el objetivo de consolidarse como referente del aceite de calidad al arco mediterráneo. El Patronato de Feria de Les Garrigues cuenta con el apoyo de Promoción Económica de la Diputación de Lleida.

L’INCAVI i l’Associació Catalana d’Enòlegs signen un acord de col·laboració per a difondre la cultura del vi català
El conveni tindrà una durada de 4 anys i té per objectiu afermar el coneixement del vi català i les denominacions d’origen del territori L’Institut