El Departament d’Agricultura, Alimentació i Acció Rural (DAR) ha organitzat per demà, dimecres 28 de gener, un Mercat d’Alimentació Ecològica en el marc de la presentació del Pla d’Acció per a l’Alimentació i Agricultura Ecològiques 2008-2012. El Mercat, situat a l’Avinguda Francesc Cambó de Barcelona (al davant del Mercat de Santa Caterina) comptarà amb la participació de 40 productors ecològics d’arreu de Catalunya que presentaran els seus productes, aconseguint així una gran representació dels aliments produïts i transformats per les explotacions ecològiques de diferents punts de Catalunya.
Aquesta fira vol ser una oportunitat per als consumidors interessats, així com per a les cooperatives de consumidors, paradistes i petits comerços que vulguin establir contactes amb productors ecològics.
Esta feria quiere ser una oportunidad para los consumidores interesados, así como para las cooperativas de consumidores, paradistas y pequeños comercios que quieran establecer contactos con productores ecológicos.


María Mendoza Rafales: ‘de vegades, no es valora prou el treball que hi ha darrere de cada ampolla’
María Mendoza Rafales, enòloga del celler Costers del Sió de Balaguer (DO Costers del Segre, subzona Artesa de Segre), va protagonitzar el dijous, dia 23