Menjar BlanchMenjar Blanch

Comparteix:

Como Pomona

Como Pomona

Ingredients: 1 Gallina, arròs, llet d’ametlles i sucre blanc.

Preparació: Bullir la gallina com si fos per fer brou. Seguidament es treu la part blanca del pit de les ales i es talla a trocets ben petits. Després s’agafa l’arròs i es mòlt. Es posen a coure el trossos de gallina i l’arròs mòlt amb el brou de gallina i, un cop cuit, hi afegim la llet d’ametlles. Tot seguit, ho agafem i ho posem a coure a la brasa, sense deixar de remenar. Finalment, afegim el sucre blanc i ho anem remenant fins que es formi una massa compacta i espesa. Un cop s’hagi tornat espès, ja és pot servir.

Recepta elaborada per l’Associació Gastronòmica “Lo Tall”.Ingredientes: 1 Gallina, arroz, leche de almendras y azúcar blanco.

Preparación: Hervir la gallina como si fuera para hacer caldo. Seguidamente se saca la parte blanca del pecho de las alas y se corta a trocitos muy pequeños. Después se coge el arroz y se muele. Se ponen a cocer el trozos de gallina y el arroz molido con el caldo de gallina y, una vez cocido, añadimos la leche de almendras. A continuación, lo cogemos y lo ponemos a cocer a la brasa, sin dejar de remover. Finalmente, añadimos el azúcar blanco y lo vamos removiendo hasta que se forme una demasiada compacta y espesa. Una vez se haya vuelto espeso, ya se puede servir.

Receta elaborada por la Asociación Gastronómica “Lo Tall”.

Comparteix:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Articles Relacionats