Amb l’objectiu de promocionar l’arròs amb denominació d’origen protegida “Delta de l’Ebre”, Miquel Fàbregas, president de la Càmara Arrossera del Montsià, i Gregori Canalias, director de l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida, han signat recentment un acord que permetrà que els estudiants de l’escola lleidatana puguin desenvolupar les seves pràctiques de cuina i restaurant amb aquest producte català de màxima qualitat.
Con el objetivo de promocionar el arroz con denominación de origen protegida “Delta del Ebro”, Miguel Fábregas, presidente de la Cámara Arrocera del Montsià, y Gregorio Canalias, director de la Escuela de Hostelería y Turismo de Lleida , han firmado recientemente un acuerdo que permitirá que los estudiantes de la escuela leridana puedan desarrollar sus prácticas de cocina y restaurante con este producto catalán de máxima calidad.

Divuit cellers DO Costers del Segre porten els vins de Lleida a la Barcelona Wine Week
Cellers de les set subzones de la denominació lleidatana participen en la fira amb diferents formats entre els dies 2, i 4 de febrer Divuit


