Una taula rodona sobre comunicació i gastronomia a càrrec de la blogger Garbancita Cristina i el periodista lleidatà Rafa Gimena de Como Pomona, el dilluns, dia 3 de març; i una demostració de cuina del televissiu xef Daniel Iranzo, el dimecres, dia 5 de març, van ser les activitats gastronòmiques amb les que Fraga va prologar la Setmana Gastronòmica que s’ha iniciat aquest cap de setmana.
La tercera edició de la Setmana Gastronòmica de Fraga compta amb la participació de sis restaurants de la Ciutat: Brasería Jeff, +Billauba, Restaurante Martín, Hotel Casanova, Salones Casanova y Espai Oró, que oferiran els seus menús fins el proper cap de setmana.
Amb motiu de la inauguració de les jornades, l’organització va celebrar un sopar als Salones Casanovas amb la participació de tots els restaurants i diferents productors agroalimentaris de la comarca.Una mesa redonda sobre comunicación y gastronomía a cargo de la blogger Garbancita Cristina y el periodista leridano Rafa Gimena de Como Pomona, el lunes, día 3 de marzo, y una demostración de cocina del televisivo chef Daniel Iranzo, el miércoles, día 5 de marzo, fueron las actividades gastronómicas con las que Fraga prologó la Semana Gastronómica que se ha iniciado este fin de semana.
La tercera edición de la Semana Gastronómica de Fraga cuenta con la participación de seis restaurantes de la Ciudad: Brasería Jeff, + Billauba, Restaurante Martín, Hotel Casanova, Salones Casanova y Espacio Oró, que ofrecerán sus menús hasta el próximo fin de semana.
Con motivo de la inauguración de las jornadas, la organización celebró una cena a los Salones Casanovas con la participación de todos los restaurantes y diferentes productores agroalimentarios de la comarca.

Més de 40 referències de 21 cellers de la DO Penedès seran les protagonistes de La Nit dels Xarel·los
El 17 de juny se celebrarà la 14a edició d’aquest esdeveniment que marca l’inici de l’estiu al calendari vitivinícola del Penedès El restaurant El Gat