Les conlcussions de l’estudi “Alimentació, Salut i Estils de Vida” de Jesús contreras i Mabel Gracia, fet públic al Foro Internacional de l’Alimentació a Alimentària, constaten que l’increment de l’abandonament de la tradició culinària, el consentiment amb les preferències individuals i els missatges nutricionals de difícil ciumpliment són factors determinants en l’adopció de dietes menys saludables.
Las conlcusiones del estudio “Alimentación, Salud y Estilos de Vida” de Jesús contreras y Mabel Gracia, hecho público al Foro Internacional de la Alimentación a Alimentaria, constatan que el incremento del abandono de la tradición culinaria, el consentimiento con las preferencias individuales y los mensajes nutricionales de difícil ciumplimiento son factores determinantes en la adopción de dietas menos saludables.

La Fira Tastavins de Juneda es consolida com a referent a Ponent
Jaume Reig, tresorer de l’Associació Tastavins de Juneda assegura que la fira que es celebra avui dissabte, dia 7 de juny, “es consolida després de