El Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural (DAAM) ha donat llum verda a la Indicació Geogràfica Protegida (IGP) Pa de Pagès Català, per a que sigui inscrita en el registre comunitari.
La IGP Pa de Pagès Català té el seu origen en la reconeguda qualitat i reputació del producte, que s’ha transmès de pares a fills forners durant generacions a Catalunya i l’àmbit geogràfic abasta la totalitat del territori català.
El Departamento de Agricultura, Ganadería, Pesca, Alimentación y Medio Natural (DAAM) ha dado luz verde a la Indicación Geográfica Protegida (IGP) Pan de Payés Catalán, para que sea inscrita en el registro comunitario.
La IGP Pan de Payés Catalán tiene su origen en la reconocida calidad y reputación del producto, que se ha transmitido de padres a hijos panaderos durante generaciones en Cataluña y el ámbito geográfico abarca la totalidad del territorio catalán.

Lluís Ariño del bar de la Fecoll recapta 720 euros per la recerca contra el càncer
Lleida es bolca amb la Forquilla Solidària amb esmorzars a cinc establiments aquest cap de setmana Lluís Ariño del Gastroespai de la Fecoll ha recaptat


