El Bulli tancarà durant dos anysEl Bulli cerrará durante dos años

Comparteix:

Como Pomona

Como Pomona

Ferran Adrià va anunciar el passat dimarts, dia 26 de gener, durant la seva ponència al Congrés Madrid Fusión que el seu restaurant El Bulli tancarà portes al públic durant dos anys entre el 2012 i el 2013.
El 2012 El Bulli farà 50 anys, així Ferran Adrià i Juli Soler han decidit fer coincidir aquest aniversari amb la fi d’un cicle i l’inici d’una nova etapa en que es vol apostar d’una manera radical per la creativitat i la recerca de nous reptes i estímuls.
Així, l’agenda de El Bulli per als propers anys contempla obrir del 15 de juny al 20 de desembre durant el 2010; el mes de setembre de 2010 es comunicaran l’horari i les dates de servei del 2011; i durant el 2012 i el 2013 El Bulli tancarà portes al públic en un periode de reflexió, programació i preparació d’un format renovat pel propers anys.
El 2014 serà l’any d’una reobertura en què, com ja han anunciat els propietaris –Adrià i Soler– es prioritzarà la investigació davant de la producció; i en cada temporada es variaran les dates d’obertura i el nombre de serveis, innovant constantment.Ferran Adrià anunció el pasado martes, día 26 de enero, durante su ponencia al Congreso Madrid Fusión que su restaurante El Bulli cerrará puertas al público durante dos años entre el 2012 y el 2013.
El 2012 El Bulli hará 50 años, así Ferran Adrià y Juli Soler han decidido hacer coincidir este aniversario con el fin de un ciclo y el inicio de una nueva etapa en que se quiere apostar de una manera radical por la creatividad y la búsqueda de nuevos retos y estímulos.
Así, la agenda de El Bulli para los próximos años contempla abrir del 15 de junio al 20 de diciembre durante el 2010; el mes de septiembre de 2010 se comunicarán el horario y las fechas de servicio del 2011; y durante el 2012 y el 2013 El Bulli cerrará puertas al público en un peíodo de reflexión, programación y preparación de un formato renovado para los próximos años.
El 2014 será el año de una reapertura en que, como ya han anunciado los propietarios –Adrià y Soler– se priorizará la investigación ante la producción; y en cada temporada se variarán las fechas de apertura y el número de servicios, innovando constantemente.

Comparteix:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Articles Relacionats