Carballeira, a la gala de premis GourmetourCarballeira, en la gala de premios Gourmetour

Comparteix:

Como Pomona

Como Pomona

Carballeira va rebre, el passat 15 d’abril a Madrid, el premi a la millor carta de postres de l’any, atorgat per l’acreditada guia gastronòmica Gourmetour, i sobre el qual ja va informar aquesta pàgina. Aquest premi té una especial significació, ja que són els propis lectors i usuaris de la guia els encarregats d’atorgar-los per votació.
El “XXII Salón Internacional del Club de Gourmet”, dut a terme del 14 al 17 d’abril a Madrid, va ser el marc escollit per la celebració de l’acte de lliurament dels premis atorgats anualment per la guia Gourmetour; un esdeveniment on la gastronomia lleidatana va comptar amb un especial protagonisme de la mà del restaurant Carballeira.
En el decurs d’aquesta gala, celebrada el dimarts 15 d’abril al recinte firal de la Casa de Campo de Madrid, José Angel Rodríguez, propietari del restaurant, acompanyat de Pedro Orgaz –el seu cap de pastisseria– va rebre el premi a la millor carta de postres de l’any. Cal destacar que la Guia Gourmetour –juntament amb la guia Michelín, un manual de lectura obligada pels amants del bon menjar– concedeix els seus premis (millor restaurant i hotel de l’any, millor cuiner, maître i sommelier…) mitjançant les votacions dels propis usuaris i lectors de la guia, fet que dóna un valor afegit a aquest guardó.
La cuina del restaurant Carballeria, tot un clàssic de la gastronomia lleidatana, destaca per la seva especial cura en l’elecció i tractament de les matèries primeres emprades en la confecció dels seus plats, on el marisc –procedent de les costes gallegues i tarragoneses– ocupa un lloc privilegiat, però sense oblidar altres creacions i productes, com demostra aquest guardó on les postres són els protagonistes. El restaurant Carballeira compta amb un equip de treball format per més de 20 persones, al capdavant de les qual se situen José Angel Rodríguez i la seva esposa Maria Teresa Manzanos.Carballeira recibió, el pasado 15 de abril en Madrid, el premio a la mejor carta de postres del año, otorgado por la acreditada guía gastronómica Gourmetour, y sobre la cual ya informó esta página. Este premio tiene una especial significación, puesto que son los propios lectores y usuarios de la guía los encargados de otorgarlos por votación.
El “XXII Salón Internacional del Club de Gourmet”, llevado a cabo del 14 al 17 de abril en Madrid, fue el marco escogido por la celebración del acto de entrega de los premios otorgados anualmente por la guía Gourmetour; un acontecimiento donde la gastronomía leridana contó con un especial protagonismo de la mano del restaurante Carballeira.
En el transcurso de esta gala, celebrada el martes 15 de abril en el recinto ferial de la Casa de Campo de Madrid, José Angel Rodríguez, propietario del restaurante, acompañado de Pedro Orgaz –su jefe de pastelería– recibió el premio a la mejor carta de postres del año. Hay que destacar que la Guía Gourmetour –junto con la guía Michelín, un manual de lectura obligada por los amantes de la buena comida– concede sus premios (mejor restaurante y hotel del año, mejor cocinero, maître y sommelier…) mediante las votaciones de los propios usuarios y lectores de la guía, hecho que da un valor añadido a este galardón.
La cocina del restaurante Carballeria, todo un clásico de la gastronomía leridana, destaca por su especial cuidado en la elección y tratamiento de las materias primeras empleadas en la confección de sus platos, donde el marisco –procedente de las costas gallegas y tarraconenses– ocupa un lugar privilegiado, pero sin olvidar otras creaciones y productos, como demuestra este galardón donde los postres son los protagonistas. El restaurante Carballeira cuenta con un equipo de trabajo formado por más de 20 personas, al frente de las cual se sitúan José Angel Rodríguez y su esposa Maria Teresa Manzanos.

Comparteix:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Articles Relacionats