La primera edició del Chefs&Golf La Rioja portarà el proper 6 de maig al camp de golf de Logroño un innovador concepte de networking i alta gastronomia. L’esdeveniment, que compta amb el patrocini del Govern de La Rioja, reunirà els millors xefs de cuina d’Espanya i La Rioja –gairebé tots ells amb estrelles Michelin– que convoquen els seus millors clients i amics en un torneig solidari amb sopar de gala i subhasta solidària a benefici de Cooperació ONGD.
La primera edición del Chefs & Golf La Rioja llevará el próximo 6 de mayo en el campo de golf de Logroño un innovador concepto de networking y alta gastronomía. El evento, que cuenta con el patrocinio del Gobierno de La Rioja, reunirá a los mejores chefs de cocina de España y La Rioja-casi todos ellos con estrellas Michelin-que convocan sus mejores clientes y amigos en un torneo solidario con cena de gala y subasta solidaria a beneficio de Cooperación ONGD.

El celler Perinet tanca les jornades d’aniversari de L’Espurna
El restaurant L’Espurna de Lleida va tancar ahir dijous les seves Jornades Gastronòmiques d’Aniversari amb els vins de l’exclusiu celler Perinet (DOQ Priorat). L’enòleg Ton Sánchez i la