Embotits Estamariu destaca per la seva qualitat artesa a l’hora d’elaborar embotits i conserves tradicionals del Pirineu.
El proper diumenge 2 de setembre, de la mà de la Fecoll, Embotits Estamariu oferirà 500 degustacions populars de botifarra de muntanya i bringuera, així com trinxat amb donja.
Embutidos Estamariu destaca por su calidad artesana a la hora de elaborar embutidos y conservas tradicionales del Pirineo.
El próximo domingo 2 de septiembre, de la mano de la Fecoll, Embutidos Estamariu ofrecerá 500 degustaciones populares de morcilla de montaña y “bringuera”, así como “trinxat amb donja”.

La Fira Tastavins de Juneda es consolida com a referent a Ponent
Jaume Reig, tresorer de l’Associació Tastavins de Juneda assegura que la fira que es celebra avui dissabte, dia 7 de juny, “es consolida després de