L’edifici de Basque Culinary Center ha començat a caminar. Nou mesos després de la presentació en societat del projecte destinat a convertir Euskadi en el referent europeu en gastronomia, va tenir lloc la fita més important en la construcció de l’edifici que acollirà el centre a partir de 2011. Els impulsors del projecte es van donar cita en el Parc Tecnològic de Sant Sebastià el passat dimecres 9 de desembre per a plasmar el seu suport a aquesta ambiciosa iniciativa –que requerirà d’una inversió de 17,1 milions d’euros– a través de la col·locació de la primera pedra del futur edifici. Els padrins van ser la Ministra d’Innovació, Cristina Garmendia; la Consellera d’Educació, Universitats i Investigació, Isabel Celaá; l’Alcalde de Donostia-Sant Sebastià, Odón Elorza; el Diputat General de Gipuzkoa, Markel Olano; i el Rector de Mondragon Unibertsitatea, Iosu Zabala, que van estar acompanyats dels cuiners que donen suport la iniciativa, així com per personalitats del món econòmic i social.
El edificio del Basque Culinary Center ha empezado a andar. Nueve meses después de la presentación en sociedad del proyecto destinado a convertir Euskadi en el referente europeo en gastronomía, tuvo lugar el hito más importante en la construcción del edificio que acogerá el centro a partir de 2011. Los impulsores del proyecto se dieron cita en el Parque Tecnológico de San Sebastián el pasado miércoles 9 de diciembre para plasmar su apoyo a esta ambiciosa iniciativa –que requerirá de una inversión de 17,1 millones de euros– a través de la colocación de la primera piedra del futuro edificio. Los padrinos fueron la Ministra de Innovación, Cristina Garmendia; la Consejera de Educación, Universidades e Investigación, Isabel Celaá; el Alcalde de Donostia-San Sebastián, Odón Elorza; el Diputado General de Gipuzkoa, Markel Olano; y el Rector de Mondragon Unibertsitatea, Iosu Zabala, que estuvieron acompañados de los cocineros que apoyan la iniciativa, así como por personalidades del mundo económico y social.

Paula Cuenda Lucena, Millor Sommelier de Catalunya 2026
La cap de sommeliers de Villa Mas de Sant Feliu de Guíxols guanya una edició amb tres dones finalistes Anna Casabona París, sommelier de Juvé


