Jaume Sañé és l’autor de “100 bolets fàcilment identificables”, novetat bibliogràfica que Cossetània presenta dins de la col·lecció Hyla 2. Amb 72 pàgines i 120 il·lustracions de Josep Ribot i Calpe, en aquest llibre entrarem al món dels bolets pel principi, a partir de cent espècies ben escollides entre uns quants milers. Són els bolets que hauria de reconèixer qualsevol aprenent.
Jaume Sañé es el autor de “100 setas fácilmente identificables”, novedad bibliográfica que Cossetània presenta dentro de la colección Hyla 2. Con 72 páginas y 120 ilustraciones de Josep Ribot Calpe, en este libro entraremos al mundo de las setas por el principio, a partir de cien especies muy escogidas entre unos cuantos miles. Son las setas que tendría que reconocer cualquier aprendiz.

Neix el Trufalet, el formatge de cabra trufat de Laumont i Formatges Muntanyola valor artesà i social
La col·laboració amb la Fundació Ampans dona vida a un projecte gastronòmic que uneix territori, artesania i inclusió social Laumont, empresa referent en tòfones i


