La blocaire de cuina Dolors Mateu ha incrementat de forma significativa, des de la publicació del seu llibre de receptes que ja compta amb segona edició, la seva agenda i programació de cursos. Si fa uns dies impartia un taller de cuina sobre Aperitius nadalencs a un grup de dones de La Pobla de Segur; el darrer diumenge, va donar un altre a Artesa de Segre, que va superar les tres hores de durada i on es va elaborar un complet dinar de Nadal.
La bloguera de cocina Dolores Mateu ha incrementado de forma significativa, desde la publicación de su libro de recetas que ya cuenta con segunda edición, su agenda y programación de cursos. Si hace unos días impartía un taller de cocina sobre Aperitivos navideños a un grupo de mujeres de La Pobla de Segur, el pasado domingo dio otro en Artesa de Segre que superó las tres horas de duración y donde se elaboró una completa comida de Navidad.

El Gust de Lleida porta 23 tastos gastronòmics a la Fira de Sant Josep de Mollerussa
La Diputació de Lleida tornarà a tenir una presència destacada a la 153a Fira de Sant Josep de Mollerussa, que se celebrarà del 19 al


