Qualitat i tradició al nou forn XuscoCalidad y tradición en Xusco

Comparteix:

Como Pomona

Como Pomona

Xusco, forn i cafeteria, neix de la unió de la blocaire de cuina, Anna Hallado; i el forner, Joan Baldomà; “apassionats de la qualitat i de les coses ben fetes, amants de les relacions persona a persona i del tracte directe amb el client, fidels a les elaboracions tradicional i inquiets per les últimes tecnologies aplicades en gastronomia”, segons es defineixen per presentar aquest nou espai a l’avinguda Catalunya de Lleida.
Hallado i Baldomà expliquen que “el que volem és atansar, recuperar, oferir a la ciutat de Lleida aquests productes que a poc a poc s’han anat deteriorant tant que ja no s’assemblen en res en el que eren en un principi. A Xusco trobareu pa com el d’abans, i també pans més moderns, trobareu una cuina curiosa i de qualitat, petites coses de molta qualitat que s’apropen a la cuina casolana. Trobareu xocolates elaborades amb la màxima cura; cafès i tes; coques de sucre com les de sempre i coques de samfaina o de recapte, amb productes de temporada i de proximitat, de l’hort; amanides on l’enciam i la tomata tenen gust d’enciam i tomata; i aquell tracte personal, el que ofereix la botiga de tota la vida.”Xusco, panadería y cafetería, nace de la unión de la bloguera de cocina, Anna Hallado ; y el panadero, Joan Baldomà; “Apasionados de la calidad y de las cosas bien hechas, amantes de las relaciones persona a persona y de trato directo con el cliente, fieles a las elaboraciones tradicional e inquietos por las últimas tecnologías aplicadas en gastronomía “, según se definen para presentar este nuevo espacio en la avenida Cataluña de Lleida.
Hallado y Baldomà explican que “lo que queremos es acercar, recuperar, ofrecer a la ciudad de Lleida estos productos que poco a poco se han ido deteriorando tanto que ya no se parecen en nada en lo que eran en un principio. A Xusco encontrará pan como el de antes y también panes más modernos, encontrará una cocina curiosa y de calidad, pequeñas cosas de mucha calidad que se acercan a la cocina casera. Encontrará chocolates elaborados con el máximo cuidado; cafés y tés; cocas de azúcar como las de siempre y cocas de recapte con productos de temporada y de proximidad, del huerto; ensaladas donde la lechuga y el tomate tienen gusto de lechuga y tomate; y ese trato personal, lo que ofrece la tienda de toda la vida.

Comparteix:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Articles Relacionats