El restaurant libanès Xix Kebab ofereix, fins al dia 15 de febrer, un menú àrab amb motiu del 20è Aniversari de l’Escola Oficial d’Idiomes.
Françoise Abou Farah ens serveix un complet menú en què, d’entrant, podem escollir entre hommos (mousse de cigrons), mutabal (mousse d’albergínia) o labane (de iogurt a la menta). De primer plat, podem degustar una amanida libanesa o l’hommos amb carn. De plat principal, un combinat amb kebab, falafel i xix tauk. I per postres, becklawa dolça o pastís de xocolata libanesa. Tot per 18 euros amb cervessa libanesa, refresc o aigua.


La cuina de Xixo Castaño, en Raimat Natura
El centre d’interpretació de Raimat Natura (vinyes de Raimat, Lleida) es converteix en un restaurant incomparable per a les nits d’estiu. Un lloc inoblidable on sopar sota