Els vins del celler Castell D’Encus, situat a Talarn (Pallars Jussà), van ser els protagonistes d’una nova vetllada de maridatge al restaurant Lo Ponts, a Ponts, el passat divendres dia 16 d’abril. Tot maridat amb la cuina d’en Ramon Gaspà i els comentaris de Raúl Bobet, enòleg i ànima del Celler, així com del sumiller Jaume Gaspà.
Los vinos de la bodega Castell D’Encus, situado en Talarn (Pallars Jussà), fueron los protagonistas de una nueva velada de maridaje al restaurante Lo Ponts, en Ponts, el pasado viernes día 16 de abril. Todo maridado con la cocina de Ramon Gaspà y los comentarios de Raúl Bobet, enólogo y alma de la Bodega, así como del sumiller Jaume Gaspà.

Lluís Ariño del bar de la Fecoll recapta 720 euros per la recerca contra el càncer
Lleida es bolca amb la Forquilla Solidària amb esmorzars a cinc establiments aquest cap de setmana Lluís Ariño del Gastroespai de la Fecoll ha recaptat


