Els caps de setmana del mes d’octubre, onze restauradors i el Patronat Comarcal de Turisme, organitzaran les Jornades Gastronòmiques del Bolet a l’Alta Ribagorça.
Aquestes jornades culinàries al voltant dels bolets són un vehicle de promoció de la riquesa gastronòmica de l’Alta Ribagorça i un dels esdeveniments més esperats del calendari culinari de les nostres terres alhora que repercuteixen favorablement en la dinamització econòmica de la comarca.
Tots els participants de les jornades, entraran al sorteig d’un cap de setmana per a dues persones a l’Alta Ribagorça i un lot de productes agroalimentaris de la zona. Enguany, es repartirà un pòster dels Bolets de l’Alta Ribagorça a tots els assistents.

El Xup Xup Solidari a benefici d’Arrels Sant Ignasi, el 20 de novembre a l’Eschotur
El sopar coctèl solidari impulsat per les societats gastronòmiques lleidatanes arriba a la 16a edició El Xup Xup Solidari, a benefici de la Fundació Arrels