El Restaurant el Dien de Vallfogona de Balaguer inaugura amb un còctel, avui divendres 22 de desembre a les 19.00 hores, una exposició de pintures de l’artista moldau Sergi Bal, cedida per la galeria Rodsevi.
Clients i amics de la parella formada per Enric Millà i Diana Mejia es donaran cita en un còctel que es perllongarà fins a les 21.00 hores per no distorsionar el servei del menjador a l’hora del sopar.
Clientes y amigos de la pareja formada por Enric Millà y Diana Mejia se darán cita en un cóctel que se prolongará hasta las 21.00 horas para no distorsionar el servicio del comedor a la hora de la cena.


Marta Porta assegura que ‘la conciliació és especialment difícil per la dona del vi’
Marta Porta Bleda, del celler Vall de Baldomar (DO Costers del Segre, subzona Artesa de Segre), veu com un dels aspectes més positius del sector